1. ZAMAWIAJĄCY

Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Besku
ul. Kościelna 4,

38-524 Besko

woj. podkarpackie

e-mail: parafia@besko.pl
tel.: 573 852 968

NIP: 687-16-05-620

https://parafiabesko.pl

 

ZAMÓWIENIE WSPÓŁFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW

  1. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
  • Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r,. poz. 1605 z późn. zm.).
  • Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego. Wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000 zł ale nie jest wyższa od kwot określonych w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2021 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów.
  • Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. „Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”.
  • Zamawiający może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprosi wykonawców do składania ofert dodatkowych (ulepszonych). Zamawiający decyzję o prowadzeniu lub nieprowadzeniu negocjacji podejmie dopiero po złożeniu przez Wykonawców ofert. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 2 którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty niepodlegające odrzuceniu, mając na uwadze kryteria oceny ofert tj. Cenę (koszt) wykonania całego zakresu zamówienia brutto.
  • Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odmówić zawarcia umowy bez wskazania przyczyny.
  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i roboty budowlane w zabytkowym kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Besku.
  • Inwestycja zakłada przeprowadzenie prac konserwatorskich przy malowidłach ściennych nawy, ołtarzu głównym i dwóch bocznych ołtarzach oraz wymianie pokrycia dachowego i orynnowania kościoła w zabytkowym, drewnianym kościele w Besku. Zakres prac obejmuje wykonanie konserwacji technicznej, estetyczno-plastycznej malowideł oraz konserwacji zachowawczej trzech ołtarzy. Ponadto zakłada się przeprowadzenie konserwacji schodów i podłogi chóru, wymianę stolarki okiennej i wymianę pokrycia dachowego oraz wykonanie nowego orynnowania zgodnie z przedmiarem (Załącznik nr 6). Zakres prac związanych z dekoracją malarską obejmuje oczyszczenie powierzchni, wymianę zdegradowanych belek zrębu oraz desek na stropie, impregnację strukturalną, utrwalenie dekoracji malarskiej, dezynfekcję i dezynsekcję, wykonanie wstawek drewnianych w większych ubytkach, kity drzewne, usunięcie przemalowań z zacheuszy (odsłonięcie), wykonanie kitów w mniejszych ubytkach, punktowanie oraz rekonstrukcja warstwy malarskiej z 1972 r. Zakres prac związanych z ołtarzami obejmuje oczyszczenie z brudu i kurzu struktury stolarskiej i rzeźb, uzupełnienie ubytków drewna wstawkami drewnianymi i kitem drzewnym, uzupełnienie gruntów, uzupełnienie ubytków w złoceniach, odczyszczenie obrazów z zabrudzeń, zabezpieczenie ich werniksem. Drewniany kościół w Besku p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego to najcenniejszy zabytek gminy Besko. Został zbudowany w 1755 r. Zgodę na jego budowę wydał 14 stycznia 1755 r. król Polski August III. Z 1755 r. pochodzą relikty najstarszej dekoracji zachowane we wnętrzu świątyni. W 1860 r. wykonana została przez Ignacego Sroczyńskiego nowa polichromia. W 1893 r. nastąpiła rozbudowa polegająca na przedłużeniu nawy. Z tego czasu pochodzi chór muzyczny. W 1972 r. powstała polichromia widoczna obecnie w całej nawie świątyni, którą uznaje się za aranżację wykonaną na podstawie malowidła z 1860 r. Głównym celem podejmowanych prac będzie poprawa stanu technicznego oraz przywrócenie im pierwotnego wyrazu estetycznego.
  • Warunki wykonania prac:

Prace  muszą zostać wykonane zgodnie z :

  1. Programem prac konserwatorskich w Kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Besku opracowanym przez Sławomira Stępień.
  2. Pozwoleniem Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
    na prowadzenie prac konserwatorskich: K-IRN.5144.5.2023.AB, oraz K-IRN.5412.28.2023.
  3. Przedmiarem robót.

 

  • Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru konserwatorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
  • Złożenie oferty wiąże się ze zobowiązaniem do wykonania prac przy Zabytku zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowanie odpowiednich oznaczeń itp.) oraz od fizycznego udziału w odbiorach.
  • Po stronie Zamawiającego należy ustanowienie inspektora nadzoru konserwatorskiego oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonane przez inny podmiot.
  • Zamawiający zaleca, lecz nie wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu poznania uwarunkowań prowadzenia robót lub prac konserwatorskich.
    Przeprowadzenie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. Nieprzeprowadzenie wizji lokalnej oraz pomiarów sprawdzających i weryfikacja stanu istniejącego na miejscu inwestycji nie może być powodem żadnych roszczeń ani innych negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
  • Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na dzień wskazany w Zapytaniu ofertowym jako dzień składania ofert określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, iż przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadanie czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) poszczególne warunki określone w niniejszym rozdziale muszą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:

1 000 000 zł.

 

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Termin realizacji zamówienia : do 30 listopada 2025r.

 

  1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY, JAK RÓWNIEŻ POTENCJAŁU TECHNICZNEGO I KADROWEGO:

 

  • W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie winien wykazać że należycie wykonał[1] w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie/inwestycję/ w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na konserwacji polichromii ściennych w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków na kwotę brutto nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

 

Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych robót budowlanych, remontowych i konserwatorskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przedstawionych, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.

Zamawiający wymaga spełnienia warunku  samodzielnie przez Wykonawcę lub przez jednego z konsorcjantów (w przypadku konsorcjum).

 

  • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadając:
    1. kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a ust.1[2] Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022r. poz. 840 z późn. zm. )
    2. oraz mająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, zgodnie z art. 37a w/w ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.
  1. KRYTERIA OCENY OFERT :

 

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie warunki określone w niniejszym zaproszeniu i z najniższą ceną (cena 100%).
  • Wykonawca w ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną. Ryzyko błędnej kalkulacji ceny w ofercie obciążą Wykonawcę.
  • W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. cenę brutto roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Cena podana przez wykonawcę za świadczoną robotę budowlaną obowiązuje przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez Zamawiającego wymogom i o najwyższej punktacji.

  • Cenę oferty netto, stawkę VAT i cenę oferty brutto należy podać cyfrowo i słownie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
  • Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej
    z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.
  • Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia.
  • Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach).
  • W trakcie weryfikacji i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
  • Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa, o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  • Zamawiający poprawi w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
    • Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, chyba że Zamawiający będzie mógł dokonać poprawienia omyłki niepowodującej istotnych zmian w treści oferty;
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. Wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, albo oferta jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;
  4. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
  5. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
  • Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  3. w przypadkach, o których mowa w pkt. 9, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

  1. OFERTA MA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

 

  • formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  • kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej,
  • dokumenty potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykonawcę, tj. Wykaz robót w zakresie wymaganym przez Zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi należyte wykonanie robót (Załącznik nr 3) wykaz osób
    (Załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w wymaganym zakresie,
  • kosztorys ofertowy,
  • pełnomocnictwo do złożenia oferty jeżeli uprawnienie to nie wynika z dokumentów rejestracyjnych,
  • zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2).

 

  1. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

 

  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną – jednoznacznie opisaną propozycję, obejmującą całość zamówienia. Ofertę składa się w formie pisemnej lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 05.08.2024 r. godz. 10.00. na adres : Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Besku
    ul. Kościelna 4, 38-524 Besko  lub na adres email: parafia@besko.pl
  • Oferta powinna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  • Oferta winna być kompletna tzn. ma zawierać wszystkie dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym.
  • Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.
  • Wszystkie dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym muszą być załączone do oferty i podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. W przypadku, gdy dokumenty są podpisane przez osobę inną niż uprawniona do reprezentacji i widniejąca we właściwym rejestrze, niezbędne jest dostarczenie Zamawiającemu wraz z ofertą pełnomocnictwa dla tej osoby. W przypadku załączenia kopii musi znaleźć się na dokumencie napis „potwierdzam za zgodność z oryginałem” lub równoważny i podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
  • Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi wykonawca.
  • Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
  • Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były jednoznacznie ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
  • Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  • Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę – zmiany lub wycofanie złożonej przez siebie oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostaną dokonane przed upływem terminu składania ofert.
  • Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez wykonawcę lub umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „WYCOFANE”. Natomiast w przypadku powiadomienia złożonego elektronicznie, w tytule maila należy wpisać „WYCOFANE”.
  • Zamawiający może unieważnić postępowanie jeśli oferty złożone przez Wykonawców przewyższą kwotę jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zadania lub prowadzić negocjacje z dwoma Wykonawcami którzy przedstawili najkorzystniejsze cenowo oferty.
  • W przypadku złożenia oferty w formie drukowanej Wykonawca zamieszcza ofertę w nieprzezroczystej kopercie z adresem do korespondencji Zamawiającego podanym w ppkt. 1, z dopiskiem:

Oferta 1/2024– nie otwierać przed 05.08.2024 r. przed godz. 10.15.  

Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić jej zwrot bez otwierania, w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie określonym w ppkt 1).

  • W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej Wykonawca wysyła wiadomość e-mail na adres parafia@besko.pl, z tytułem Oferta 1/2024– nie otwierać przed 05.08.2024 r. przed godz. 10.15 i załączonymi skanami podpisanych niezbędnych dokumentów.
  • Oferty składane drogą elektroniczną powinny posiadać formę pliku PDF podpisanego odręcznie i następnie zeskanowanego lub podpisanego podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • Zaleca się, aby oferta elektroniczna miała formę pojedynczego pliku PDF lub spakowanego archiwum np. ZIP, RAR, itp.
  • Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.
  • Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
  • Oferty przesłane po terminie, o którym mowa w ppkt 1) nie będą rozpatrywane.
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie
    internetowej Gminy Besko besko.pl i Parafii  https://parafiabesko.pl

 

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:

 

  • W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa
    i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi o ile taki zostanie wyznaczony.
  • Zamawiający udzieli wyjaśnień na zapytania Wykonawców dotyczące treści zapytania ofertowego jeżeli wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu wskazanego powyżej, lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  • Odpowiedzi na zapytania wraz z treścią zapytania Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej.
  • Kontakt tel.: 573 852 968, e-mail: parafia@besko.pl

 

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMOWY:

 

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

 

Zatwierdzam:

         Proboszcz-Andrzej Gil      

 

 

Załączniki:

  1. Formularz propozycji cenowej;
  2. Wzór umowy,
  3. Wykaz robót
  4. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje,
  5. Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  6. Kosztorys – dach.

[1]Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
2) zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.

[2] Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2.

 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.